Повні умови

Послуга доступна для абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги на умовах передплати відповідно до умов публічної оферти, розміщеної на порталі мобільного платіжного обслуговування.

Здійснення авансового платежа за телекомунікаційні послуги та придбання електронних грошей неможливе, якщо у разі здійснення транзакції залишок на рахунку абонента становитиме менше 20 грн.

Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум:

  • 14 000 грн протягом календарного місяця
  • 62 000 грн протягом календарного року

Запитання та відповіді

  1. Хто може скористатись платіжною послугою Paycell?

    Будь-який абонент, будь-якого мобільного оператору (навіть міжнародного), будь-якої форми обслуговування (передплаченої, контрактної чи корпоративної) мають можливість відкрити електронний гаманець и користуватись платіжною послугою Paycell.

    У разі, якщо ви абонент lifecell, індивідуальної передплаченої форми обслуговування, який користується телекомунікаційними послугами lifecell більше ніж 8 днів з моменту активації номеру або заміни SIM-картки, то ви маєте можливість використання свого авансового платежу за телекомунікаційні послуги на придбання електронних грошей, тобто на користування платіжною послугою Paycell.

  2. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на місяць?

    14000 грн (комісія включена)

  3. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на рік?

    62000 грн (комісія включена)

  4. Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    Так, ви зможете скористатись послугою, у разі відкриття електронного гаманця та здійснення поповнення банківською картою на необхідну суму платежу.

  5. Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    Так, ви зможете скористатись послугою, у разі відкриття електронного гаманця та здійснення поповнення банківською картою на необхідну суму платежу.

  6. Навіщо потрібен одноразовий пароль доступу для створення гаманця, здійснення платежу, переказу коштів між гаманцями чи перевірки балансу гаманця?

    З метою безпеки ваших персональних даних, ми використовуємо механізм авторизації з тимчасовим одноразовим паролем. Код доступу для створення гаманця, здійснення платежу, переказу коштів чи перевірки балансу ми надсилаємо на ваш номер телефону, до якого не має доступу ніхто інший, окрім власника телефону.

  7. Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

    Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

  8. Я отримав SMS: «Запит відхилено. Недостатньо коштів на рахунку. Перевірте обліковий запис і повторіть спробу ще раз. Баланс після оплати повинен бути не менше 3 гривень ». Поповнення не відбулось. Чому?

    Для абонентів lifecell, індивідуальної передплаченої форми обслуговування, залишок коштів після здійснення оплати повинен бути не менше 3 грн. Перевірте баланс свого облікового запису та переконайтеся, що у вас достатньо коштів для здійснення платежу.

  9. Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

    Будь-ласка, зверніться до служби підтримки за тел. 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні або 5433 з мобільного lifecell.

    У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. Завдяки цій інформації ми можемо відстежити статус по вашій оплаті.

  10. Як довго платіж надходить до отримувача при здійсненні платежів за послуги?

    Оплата здійснюється в режимі онлайн.

  11. Скільки часу потрібно для того, щоб отримувач одержав платіж при здійсненні переказу на банківську картку?

    Оплата карткою Visa відбувається в режимі онлайн, для інших - до 3 банківських днів.